2013. május 23., csütörtök

Hegedülnél nekem?


Fandom: BBC Sherlock, Doctor Who
Figyelmeztetések: Sherlock/Doctor páros, szinte csak párbeszéd, egyperces és SLASH 

- Hallgatunk zenét?
- Nem. Nem szeretem a zenét – rákönyökölt az irányítópultra és unottan bámulta a feje felett himbálózó monitort.
- A hegedű és a zene. Van köztük összefüggés, mégpedig elég nagy. Te hegedülsz.
- Irigylésre méltó megfigyelés, de nem szeretem a zenét.
- Akkor gondolom felesleges megkérdeznem, hogy ki a kedvenc zeneszerződ?
- ….
- ….
- Te minden korban ott voltál, vagy oda mehetsz. Kedvenc zeneszerző?
- Nem ér válasz nélkül visszakérdezni – elmosolyodott, majd a detektív mögé állt és átkarolta a derekát. Sherlockot látszólag egyáltalán nem zavarta a Doktor közelsége. Ugyan úgy unatkozott. – Nekem te vagy a kedvencem.
- Én?
- Igen – homlokát Holmes nyakához nyomta, majd amikor érezhetően kínossá vált a kettejük között húzódó csend, gyorsan folytatta: - A saját magad komponált művek a legjobbak. Szeretem őket.
- Ahogy engem?
- Nem… - maga felé fordította a férfit és lágyan megcsókolta – Téged mindennél jobban szeretlek Sherlock. Ne emlegesd a zene iránti szerelemet egy lapon azzal, ami mi köztünk van. Butaság.
- A világban sok butaság van.
- Valóban.
- Te is az vagy.
- Dehogy – nevette el magát. – Én örült vagyok. Buta te vagy!
- Képtelenség.
- Nincs képtelen, nincs lehetetlen.
- …
- Azt hiszed átverhetsz ezzel a „nem szeretem a zenét” kijelentéssel. Pedig tudom, hogy egyszerűen csak rossz napod van… ahogy általában mindig az van, de nem zavar!
- Még mindig itt tartunk?
- Természetesen.
- Kitartó vagy.
- Nem tagadom – újabb csók, de most már Sherlock nem csak tűrt, de viszonzott is. Pár másodperc alatt szinte teljesen összefonódtak, ahogy egymást ölelték. – Nos, szeretném megkérni a kedvenc zeneszerzőmet, hogy hegedüljön nekem egy kicsit az este. Szerinted megtenné?
- Valószínűleg nem utasítaná vissza a kérést.
- Ennek mérhetetlenül örülök… Hozom is a hangszert.

2 megjegyzés:

  1. *sikít*
    ISTENEM EZ DE BAROMI ÉDES ♥ ♥ ♥ ♥
    SHERLOCK. DOKTOR. awwwwww.
    (Jól sejtem, hogy 11-est kellett elképzelni, ugye? :3 Legalábbis én mindig őt képzelem. >.<)

    VálaszTörlés
  2. *szintén sikít*
    Örülök, hogy tetszik :D és igen: tizenegyeske. :3 ő a legjobb <3 őt kell mindenhova képzelni :P

    VálaszTörlés